سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

جزیره ی بسیار زیبای کیش هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران و بازدید کنندگان سراسر ایران و یا توریست های سایر کشورها می باشد. در این جزیره ی زیبا جاذبه های گردشگری متنوعی وجود دارد که می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. در این مقاله به بررسی و معرفی جاهای لاکچری کیش می پردازیم.

 

پس با ما همراه باشید.

هتل بزرگ داریوش

هتل بزرگ داریوش یک انتخاب عالی و یکی از بهترین جاهای لاکچری کیش برای مسافران و گردشگرانی است که از جزیره کیش بازدید می کنند و در کنار بسیاری از امکانات متنوعی که برای افزایش رفاه و اقامت شما طراحی شده است ، یک محیط خانوادگی بسیار عالی را به شما ارائه می دهد. هتل بزرگ داریوش مجموعه ای از امکانات از جمله تلویزیون صفحه تخت ، یخچال و مینی بار را به مهمانان ارائه می دهد و امکان دسترسی به اینترنت نیز فراهم است ، چرا که این هتل وای فای رایگان در دسترس میهمانان خود قرار می دهد. خدمات هتل و پرسنل ، اقامت در این هتل را برای شما لذت بخش تر می کند. این هتل همچنین دارای استخر و صبحانه رایگان است. مهمانانی که با وسیله نقلیه سفر می کنند ، به پارکینگ رایگان دسترسی دارند. اگر به دنبال کافه هستید ، بازدید از فود لند کیش را که از هتل داریوش گراند دور نیست ، در نظر داشته باشید. به علاوه ، در طول تور کیش خود ، دیدن از مجموعه هایی تاریخی مانند کاریز کیش را فراموش نکنید. از اقامت خود در جزیره کیش لذت ببرید! 

هتل ترنج

این هتل دارای 3 نوع اتاق ( اتاق کلاسیک ، مجموعه سلطنتی ، مجموعه امپریال) می باشد که متناسب با بودجه مورد نظر شما می توانید یکی از انواع اتاق را انتخاب کنید. کفپوش شیشه ای وجود دارد که می توانید دریا را مانند منظره آکواریوم طبیعی ببینید و از امکانات و خدمات مختلفی همچون: اسپا ماساژ - الهام گرفته از تایلند ، سالن بدنسازی ، کلوپ بچه ها و 4 نوع رستوران مختلف برخوردار است. غذاهای ایتالیایی ، استیک گاو ، فست فود و بوفه برای صبحانه از دیگر امکانات این هتل به شمار می آید.

این هتل یکی از هتل هایی است که با مناظر کاملی از خلیج فارس شما را سوپرایز خواهد کرد و این دلیلی است تا بیشتر مسافران برای تجربه اقامت در این هتل وسوسه شوند. در کنار کارکنان پذیرش خوش برخورد ، لابی و محیط داخلی و خارجی مناسب و خدمات دیگری مانند صبحانه و ناهار و نظافت که به خوبی در این هتل سرویس دهی می شوند. البته هزینه این هتل نسبتا بالا می باشد.

تور کیش

ورزش های آبی

از دریانوردی و ورزش های آبی گرفته تا ، پیاده روی درکنار ساحل تا جت اسکی ، کیش هر آنچه که برای تفریح شما نیاز می باشد را دارد. این فعالیت ها توسط زنان و مردان جوان و کاملاً برنز ایرانی انجام می شود که به شما یادآوری می کنند بدون توجه به اینکه در کدام گوشه دنیا قرار 

دارید ، فرهنگ گشت و گذار در میان ملت ها یکسان است. اگر نمی خواهید در واقع به درون آب بروید ، می توانید قایق های پر سرعت و یا حتی جت اسکی را امتحان کنید تا نگاهی اجمالی به زندگی دریایی رنگارنگ آکواریوم خلیج فارس بیندازید.

 

ایران یکی از مشهورترین کشورهای جهان در زمینه اسکی است. در خاورمیانه ، اولین مکان تفریحی اسکی متعلق به جزیره کیش می باشد. جزیره کیش همچنین بزرگترین پیست اسکی جهان را دارد. کابل اسکی یکی از تفریحات لذت بخش ولاکچری دیگر در جزیره کیش است که نمی توان به راحتی آن از دست داد. کابل اسکی به هیچ حداقل سن خاصی نیاز ندارد و کاملاً ایمن و امن است که به شما این اجازه را می دهد تا فرزندان هم بتوانند از سفر به جزیره کیش لذت ببرند.

قایق های سرعتی

ساحل کیش یکی از بهترین مکان های تفریحی و لاکچری در تور لحظه اخری کیش محسوب می شود. سوار قایق های با سرعت شوید و به درون آب های خلیج فارس بروید تا از طبیعت و منظره  زیبای آن لذت ببرید. علاوه بر این ، سوار شدن بر روی یک قایق با سرعت بالا می تواند بسیارهیجان انگیز باشد. همچنین می توانید این سرگرمی را به صورت گروهی تجربه کنید که البته بسیار هیجان انگیزتر از قبل می شود.

 

موز کیش !!

موز یکی از ورزش های آبی قابل انجام در جزیره کیش می باشد. این ورزش به صورت جداگانه و جمعی قابل انجام است. این ورزش شامل یک لوله موز مانند با لوله های متصل به انتهای قایق های پر قدرت است که با کمک این قایق ها آنها به سطح دریا کشیده می شوند. این ورزش یکی از ورزش هایی است که در جزیره ی کیش نباید آن را از دست دهید چرا که می تواند تجربه ی بسیار خوب و لذت بخشی را برای شما و دیگر اعضای گروهتان به همراه داشته باشد.

برای خواندن ادامه این مطلب میتوانید به وبسایت بزرگ تورباتو مراجعه کرده و از قسمت تجربه سفر به کیش این متن عالی را پیدا کنید و بخوانید.


اولین دیدگاه را شما بگذارید تور کیش ، تور کیش ارزان ، جاهای لاکچری کیش ،

 مزایای...       قیمت...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ